Sıkça Sorulan Sorular

Ziraat bankası genel merkezi

Ziraat Bankasi Genel Mü?

2010 yılından itibaren Bireysel Bankacılık, Operasyonel İşlemler, Dağıtım Kanalları Yönetimi ve Ödeme Sistemleri alanlarında Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yaptı. Son olarak Haziran 2018'de Perakende Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı olan Alpaslan Çakar, bugün itibarıyla Ziraat Bankası Genel Müdürü oldu.

Ziraat Bankası’nı nereye şikayet edebilirim?

0850 258 00 00 Müşteri iletişim Merkezi'ne iletiniz.

Ziraat Bankası müşteri hizmetleri 24 saat açık mı?

444 00 00 — 0850 220 00 00 Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 2​4 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz.

Ziraat Bankası müşteri hizmetlerine nasıl bağlanır?

444 00 00 yada 0850 220 00 00 numaralarından birini aradıktan sonra sesli yanıt sistemi size hangi işlemi yapmak istediğinizi soracak.

  1. "Müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorum" demeniz gerekli.
  2. Sesli yanıt sistemi size hangi amaçla müşteri temsilcisine bağlanmak istediğinizi soracaktır.

Ziraat Bankası sahibi kim?

Ziraat Bankası'nın sahibi kimdir? Ziraat Bankası yüzde 100 Türk sermayesi ile kurulmuş, tüm hisseleri ile devlete ait bir kamusal sermayeli bankadır.

Ziraat Bankasi Genel Mudurluk nerede?

Ankara, TürkiyeZiraat Bank / Genel merkezi

Banka şubesi nereye şikayet edilir?

Bankalarla ilgili herhangi bir sorun yaşadığınızda, bankanın şikayet birimine ya da Türkiye Hakem Heyeti'ne şikayetlerinizi iletebilirsiniz. Bir kurumun denetlenmesinde en önemli neden şikayetlerdir. Bankalarda insanlara hizmet ettiği için yapılan şikayetler önemli bir yer kaplar.